ZAKOPANE, ZAKOPANE...:)

Bardzo dziękujemy za wspaniale zorganizowaną wycieczkę, wygodny autobus, cierpliwego kierowcę i komfortowe warunki pobytu.

Wczesnym rankiem 7 czerwca,  pod czujną opieką pań: Aliny Brzyk, Alicji Olchówki i Zosi Kuliś, 27 naszych uczniów z kl. I-III wyruszyło na dwudniową wycieczkę do  Zakopanego. Pomysłodawcą wyjazdu była p. Alina Brzyk, która nawiązała współpracę z biurem podróży Kleks.

Podróż autokarem trwała długo, ale wyrozumiały pan Michał- nasz kierowca, zatrzymywał się często na postojach. Lubimy te postoje - zwłaszcza w Mac Donaldzie.

Nasz przewodnik wspaniale opowiadał o górach, pokazywał nam różne ciekawostki, np. w miejscowości Ząb- dom Kamila Stocha. Z kolei wymarsz na Gubałówkę (1126 m. n.p.m.), wędrówka leśną trasą. Pogoda podczas wspinaczki była znakomita, a widoki ze szczytu warte włożonego wysiłku w jego zdobycie. Na Gubałówce upragniony przez niektórych czas wolny, pyszne lody, a potem zejście w dół do Zakopanego.

Kolejna długo oczekiwana atrakcja to pobyt w basenach termalnych w Szaflarach. Czas minął bardzo szybko na wspaniałej zabawie w wodzie, że pogoda nam sprzyjała. Mieszkaliśmy w Murzasichlu w Domu Wczasowym Giewont, skąd roztaczał się wspaniały widok na góry.

Drugiego dnia wszyscy wstali bardzo wcześnie i pani Zosia Kuliś zrobiła nam poranną gimnastykę i biegi wokół hotelu.  Po śniadaniu wędrowaliśmy szlakiem Ku dziurze, niestety musieliśmy skrócić spacer Doliną Strążyską, gdyż zbierało się na burzę. Trochę zmoczeni deszczem pojechaliśmy obejrzeć zespół skoczni narciarskich na  Wielkiej Krokwi. Na zakończenie udaliśmy się na Krupówki. Oprócz zwiedzania kupiliśmy sobie i naszym bliskim pamiątki.

W drodze powrotnej zmęczenie dało o sobie znać. Wszyscy szybko usnęli.

Dziękujemy naszej wspaniałej Radzie Rodziców za dofinansowanie wycieczki.